Återbetalning och returer
Retur
Om något är fel med din produkt eller om du vill använda din ångerrätt så kan du göra en retur. Inför returen måste du kontakta oss på kundservice@tassochsvans.se för att att få instruktion om hur returen ska skickas.
För att kunna returnera varan måste den vara i oanvänt skick i originalförpackning.
Återbetalning
När vi väl mottagit din retur så kommer vi att inspektera den. Vid godkänd retur så kommer vi att återbetala ditt köp via den betalningsmetod du använde vid köptillfället. Observera att återbetalningen kan ta några dagar beroende på vilket betalningsalternativ du använt.
Ångerrätt
Vi tillämpar lagstadgad 14 dagars ångerrätt från det att du mottagit din vara. För att kunna göra en retur måste varan vara i oanvänt skick i originalförpackning. Kontakta oss innan du gör en retur för att få instruktioner.
Reklamation
Eventuell reklamation görs till kundservice@tassochsvans.se. I ditt mail anger du ditt namn, adress, e-postadress och ordernummer samt en beskrivning av felet. Om vi inte kan åtgärda felet eller ge dig en likvärdig produkt så återbetalar vi ditt köp.
Vi förbehåller oss rätten att neka reklamationen om produkten inte är felaktig enligt gällande konsumentlagstiftning. Vid reklamation följer vi riktlinjer från Allmänna Reklamationsnämnden.
Frakt
För att skicka en retur måste du kontakta oss för att få information om returadress och hur du ska skicka din försändelse.